Va multumim pentru interesul aratat fata de compania noastra. Daca doriti sa faceti parte din echipa MAXMETAL, va informam ca avem urmatoarele posturi vacante: sef atelier (sectia mecano-sudura), sudor MIG-MAG, agent de vanzari, specialist in achizitii. Asteptam CV-urile dvs. pe adresa de e-mail: maxmetal@maxmetal.ro, iar pentru programare la interviu puteti suna la nr. de telefon: 0728 330 786.
Sef atelier (sectia mecano-sudura)
Responsabilitati:
- Coordoneaza o echipa de prelucratori prin aschiere, debitatori, lacatusi, montatori si sudori de cca. 20 persoane ;
- Responsabil cu respectarea tuturor procedurilor referitoare la pregatirea si desfasurarea proceselor din atelierul pe care-l conduce ;
- Responsabil pentru respectarea masurilor de securitate in munca pentru procesele de prelucrare prin aschiere, debitare, montaj si sudura ;
- Responsabil pentru atingerea obiectivelor de calitate, cost si termene;
- Responsabil pentru adminstrarea echipei din punct de vedere in ceea ce priveste calitatea muncii, programul de lucru, echipamentele de protectie;
- Responsabil pentru gestionarea mijloacelor de productie din atelier;
- Participa la elaborarea tehnologiilor de montaj si sudura ;
- Asigura asistenta tehnica pe parcursul executiei seriilor in atelierul de productie;
- Participa activ la procesele de imbunatatire continua a proceselor, in special a procesului de sudura;
- Asigura suport pentru formarea de personal calificat intern si formarea continua;
Formatie si Profil:
- Studii medii tehnice: proces sudura de preferat, mecanic obligatoriu;
- Cunostinte solide desen tehnic structuri metalice;
- Experienta in coordonarea echipelor de muncitori calificati (sudori/ lacatusi confectii metalice);
- Certificari in domeniu: de preferat;
- Experienta: minim 1 an pe o pozitie similara;
- Energic, disciplinat;
- Capacitate de analiza si sinteza.
Seful de atelier se subordoneaza Directorului de Productie. Se lucreaza intr-un singur schimb de 8 ore. Se ofera salariu negociabil, bonuri de masa si transport.
Sudor MIG-MAG
Responsabilitati:
- Pregatirea materialelor de sudat;
- Indepartarea stropilor si curatarea cordonului de sudura folosind echipamentele din dotare;
- Sudura MIG-MAG;
- Masuratori ale pieselor de sudat/sudate.
Formatie si Profil:
- Minim 1 an de experienta ca sudor (Mig-Mag);
- Abilitati de comunicare si munca in echipa;
- Cunostiinte medii desen tehnic.
Sudorul se subordoneaza Sefului de Atelier. Se lucreaza intr-un singur schimb de 8 ore. Se ofera salariu negociabil, bonuri de masa si transport. Anuntul este adresat doar persoanelor care au domiciliul pe raza judetului BRASOV (nu se ofera cazare).
Agent de Vanzari
Acest anunt este adresat persoanelor care au o cariera in domeniul VANZARI-MARKETING sau vor sa isi formeze o cariera in acest domeniu, intr-un cadru profesionist alaturi de oameni cu experienta. Acest anunt este pentru cei care vor sa fie cei mai buni in ceea ce fac si depun eforturi sustinute pentru a progresa in mod continuu atat profesional cat si social. Acest anunt nu este pentru cei care isi cauta doar un loc de munca, oricare ar fi el, doar pentru a-si acoperi nevoile zilnice sau cheltuielile ocazionale. Daca nu va regasiti in situatiile de mai sus, va rugam, NU aplicati pentru acest job.
Compania MAXMETAL din Rotbav, Brasov activeaza in domeniul fabricarii ambalajelor metalice specifice pentru industria automotive. Aparte de aceasta activitate, in cadrul companiei s-a dezvoltat un Departament de Vanzari pentru Roti Industriale. In vederea dezvoltarii acestui departament, compania MAXMETAL scoate la concurs un post de Agent de Vanzari, care va avea urmatoarele atributii:
- administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- prospectarea piatei si identificarea potentialilor clienti;
- preluarea comenzilor de la clienti si procesarea acestora;
- consilierea clientilor in scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului;
- respectarea politicii comerciale a companiei referitoare la limita de credit, modalitatile de plata, discounturi si pachete promotionale pentru fiecare client, precum si adaptarea continua a acesteia la noile cerinte ale pietei;
- urmarirea incasarii contravalorii produselor vandute pe credit;
- urmarirea atingerii targetului de vanzari alocat;
- initierea si implicarea activa in activitatile de promotie desfasurate in cadrul societatii;
- negocierea si urmarirea contractelor, a volumului de vanzari si a termenelor de plata;
- intocmirea periodica a rapoartelor de vanzari si prezentarea acestora conducerii societatii.
Candidatul ideal trebuie sa aiba foarte bune abilitati de comunicare, convingere si negociere, relationare si lucru in echipa. Trebuie sa fie orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt (3 luni), sa aiba initiativa si capacitate de analiza. Buna organizare a muncii, perseverenta, atentia la detalii, precum si punctualitatea sunt, de asemenea, cerinte pe care candidatul la acest post trebuie sa le respecte. Nu in ultimul rand, persoana care aspira la acest post trebuie sa aiba un mod de gandire orientat spre client, gandire comerciala, eficienta in munca, initiativa in cadrul departamentului, dar, in acelasi timp, sa fie focusat pe rezultate.
Cerintele obligatorii pentru candidatii pentru acest post sunt:
- studii superioare (studii tehnice si/sau economice);
- permis conducere categoria B;
- experienta in vanzari de cel putin 1 an;
- operare MS Office (Excel, Word, Outlook);
- abilitati de comunicare peste medie in limba engleza (scris si vorbit);
- disponibilitate de a realiza deplasari in tara la clienti si in afara tarii pentru training.
Beneficii:
- pachet salarial motivant bazat pe indicatori de performanta si transparenta (salariu fix, bonuri de masa si bonus din vanzari);
- masina de serviciu, telefon mobil si laptop;
- training de vanzari si produse in tara si in afara tarii.
Specialist in Achizitii
Compania MAXMETAL din Rotbav, Brasov scoate la concurs un post de Specialist in Achizitii, care va avea urmatoarele atributii:
- Intocmeste cereri de oferta catre furnizori, realizeaza analiza comparativa a ofertelor si emite comenzi catre furnizori;
- Receptioneaza documentele de intrare a marfurilor comandate si le introduce in sistemul informatic de gestiune (NIR);
- Urmareste confirmarile de comanda si livrarile de la furnizori pana la intrarea marfurilor in depozitul societatii;
- Separa marfurile ce nu corespund calitativ, cantitativ sau valoric si interzice distribuirea lor, informeaza furnizorii cu privire la neconformitati si organizeaza returul marfurilor neconforme;
- Elaboreaza politicile, procedurile si instrumentele de lucru necesare gestionarii activitatii de achizitii la nivel de companie;
- Elaboreaza propuneri de imbunatatire a procedurilor si instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor;
- Negociaza cu furnizorii preturile de achizitie si toate celelalte conditii contractuale, termene de livrare, conditii de garantie, se asigura ca marfa va veni insotita de toate avizele/autorizarile impuse de legislatia in vigoare aplicabila pe intreg teritoriul Romaniei;
- Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori interni si/sau externi;
- Urmareste comenzile de aprovizionare import/export;
- Raspunde pentru cantitatea si calitatea produselor achizitionate;
- Stabileste relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
- Organizeaza si prioritizeaza platile catre furnizori;
- Ia masurile necesare pentru ca toate contractele sa fie executate în limita bugetului;
- Analizeaza baza de date a furnizorilor existenti sau a potentialilor furnizori si identifica furnizori potriviti pentru a face achizitia necesara; evalueaza in mod continuu alternative la furnizorii existenti;
- Stabileste forecasturi cu furnizorii;
- Discuta si rezolva toate disputele legate de achizitii de bunuri si servicii urmarind protejarea intereselor companiei dar si cu corectitudine fata de furnizor;
- Coordoneaza activitatea de receptie si livrare comenzi catre client.
Candidatul ideal trebuie sa aiba foarte bune abilitati de comunicare, convingere si negociere, relationare si lucru in echipa. Trebuie sa fie orientat spre invatare si aplicare a cunostintelor intr-un timp scurt (3 luni), sa aiba initiativa si capacitate de analiza. Buna organizare a muncii, perseverenta, atentia la detalii, precum si punctualitatea sunt, de asemenea, cerinte pe care candidatul la acest post trebuie sa le respecte. Nu in ultimul rand, persoana care aspira la acest post trebuie sa aiba un mod de gandire orientat spre rezultate, gandire comerciala, eficienta in munca si initiativa in cadrul departamentului.
Cerintele obligatorii pentru candidatii pentru acest post sunt:
- studii superioare (studii economice);
- permis conducere categoria B;
- experienta in achizitii sau contabilitate de cel putin 1 an;
- operare MS Office (Excel, Word, Outlook);
- abilitati de comunicare peste medie in limba engleza (scris si vorbit).
Beneficii:
- pachet salarial fix, bonuri de masa;
- transport decontat pe raza judetelor Brasov si Covasna sau masina de serviciu;
- telefon mobil.